افزونه های وردپرس

امکان تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

همانطور که در همه ی آموزش ها توصیه می کنیم، هدف اصلی ما از طراحی سایت و ارائه خدمات و محصولات کسب رضایت مشتریان است. به همین دلیل است که باید سعی کنیم تولید محتوای خوبی برای محصولات و خدمات خود داشته باشیم و همچنین برای بخش نظرات یا دیدگاه های سایت خود نیز وقت بگزاریم. یکی دیگر از راه های جلب رضایت کاربران، ایجاد امکان تیکت و پشتیبانی در وردپرس است.

با ارائه سیتم تیکت و پشتیبانی در وردپرس ، به کاربران خود اطمینان می دهید که در صورت بروز هر گونه مشکل و خطایی پس از خرید محصول یا خدمت، شما آنها را تنها نمی گذارید و پاسخ گوی آنها هستید. امکان تیکت و پشتیبانی سبب می شود که حتی قبل از خرید نیز کاربران بتوانند سوالات خود را پرسیده و با اطمینان بیشتری خرید کنند که در نهایت رضایت بیشتری نیز خواهند داشت.

در وردپرس نیز امکان ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی وجود دارد، اما افزونه های زیادی در این زمینه ارائه نشده اند.

در این مقاله از وردپرس نارنجی، یکی از بهترین افزونه ها برای ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی را معرفی کرده و نحوه کار کردن با آن را یاد میگیریم.

افزودن امکان تیکت و پشتیبانی در وردپرس

افزونه ای که برای ایجاد امکان پشتیبانی در وردپرس به ما کمک می کند با عنوان Awesome Support در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. این افزونه تا کنون با بیش از 10.000 نصب فعال توانسته است امتیاز 4.6 را از کاربران خود به دست بیاورد.

این مطلب را از دست ندهید :
ساخت دکمه پرینت مطالب وردپرس با افزونه WP-Print

برای ایجاد سیستم تیکتینگ در وردپرس با کلیک روی دکمه زیر افزونه Awesome Support را دانلود و سپس با آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعالسازی آن در وبسایت خود نمایید.

دانلود افزونه Awesome Support

پس از نصب و فعالسازی افزونه منویی با عنوان تیکت ها در پیشخوان وردپرس شما ایجاد می شود. برای سفارشی سازی افزونه به منوی تیکت ها >> تنظیمات مراجعه نمایید.

تنظیمات کلی افزونه awesome support
تنظیمات کلی افزونه

بخش عمومی: در این بخش همانطور که در تصویر می بینید می توانید ویژگی های زیر را برای افزونه تیکتینگ وردپرس ایجاد نمایید:

  • انتخاب پشتیبان پیشفرض
  • حالت نمایش پاسخ‌های پشتیبانی در دو نوع قدیمی یا جدید
  • تعیین تعداد پاسخ‌ها در هر صفحه
  • نشان دادن تیکت های باز هنگام کلیک روی “همه تیکت ها”
  • نمایش اعداد تیکت در پیشخوان
  • تعیین تعداد تیکت‌های قدیمی
  • نمایش آی دی کاربرانی که تیکت ارسال کرده اند
  • ریدایرکت کردن
  • مشخص کردن صفحات تیکت ها
  • نمایش / عدم نمایش لوگوی سازنده افزونه و….
بخش registration افزونه awesome support
تنظیمات registration

بخش Registration: در این بخش می توانید وضعیت ثبت نام کاربران را مجاز کرده و قوانین مقررات برای ارئه تیکتینگ را بنویسید.

تنظیمات awesome support moderated registration
تنظیمات بخشmoderated registration

بخش Moderated Registration: در این بخش می توانید پیام های ارسال شده به ادمین را در صورت ثبت نام هر کاربر تعیین و مدیریت کنید.

تنظیمات حریم خصوصی awesome support
تنظیمات حریم خصوصی

بخش Privacy: در این بخش می توانید تنظیمات مربوط به وضعیت حریم خصوصی تیکت های ارسال شده را تعیین کرده و نحوه نمایش دکمه حریم خصوصی را نیز انتخاب کنید.

تنظیمات حزسم خصوصی awesome support
تنظیمات فیلدها

بخش Fields: در این بخش باید تعداد فیلدهای نمایش داده شده در صفحه تیکت و پشتیبانی وردپرس را انتخاب و سفارشی سازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید :
پاکسازی پایگاه داده وردپرس با افزونه WP-Sweep

بخش Permissions: در این بخش مجوزهای مربوط به استفاده از افزونه ارائه و قابلیت سفارشی سازی دارند.

تنظیمات بخش استایل های awesome support
بخش استایل ها

بخش استایل: همانطور که از نام این بخش مشخص است می توانید در آن رنگ و شکل و به طور کلی استایل دکمه تیکتینگ را تعیین کنید.

بخش ایمیل ها: در بخش ایمیل‌ها می توانید قسمت هایی مثل درج لوگو، هدر ایمیل ارسالی، فوتر ایمیل ارسالی، متن ایمیل ارسالی همراه با جزییات تیکت و موارد دیگری همچون محتوای ایمیل برای تیکت جدید، محتوای ایمیل پاسخ به تیکت‌ها، محتوای ایمیل هنگام بسته شدن تیکت و.. را تعیین کنید.

بخش Products Management: در این بخش می توانید نوع محصولاتی که امکان ارسال تیکتینگ برای آنها وجود دارد را تعیین نمایید.

بخش Basic Time Tracking: در این بخش همانطور که از نامش مشخص است  می توانید تنظیمات مربوط به زمان پیگری تیکتها را سفارشی سازی کنید.

بخش REST API: در این سربرگ می توانید تنظیمات مربوط به API را سفارشی سازی کنید.

بخش آپلود فایل: در این سربرگ نیز می توانید امکان اپلود فایل برای تیکتها را فعال کنید و تنظیمات مربوطه ا سفارشی سازی نمایید.

بخش پیشرفته: با مراجعه به تب پیشرفته نیز می‌توانید امکاناتی از قبیل برگه مورد نظر برای ریدایرکت کاربر هنگام ثبت نام در بخش پشتیبانی، دسترسی مدیر پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها، دسترسی کارمندان پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها و پاک کردن داده‌ها را انجام دهید.

بخش Integration: در این سربرگ می توانید ایجاد تیکتینگ برای محصولات ووکامرس را فعال کرده و همچنین امکانات از جمله چت با تم ویور و .. را فعالسازی نمایید.

این مطلب را از دست ندهید :
نگهداری فایل های چند رسانه ای با افزونه پشتیبان

بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید، به مسیر تیکت‌ها>> موضوعات مراجعه کرده و موضوعات مختلف پشتیبانی وردپرس را مشخص کنید.

اکنون در صورتی که از اکانت خود خارج شوید و یا با استفاده از یک اکانت دیگر و مرورگر دیگری وارد سایت شوید، در برگه تیکت‌های من یا ثبت تیکت با صفحه ورود مواجه میشوید که پس از ثبت نام و ورود می توانید تیکت خود را ارسال نمایید.

عاطفه نوربخش

عاطفه نوربخش هستم؛ هم بنیانگذار " وردپرس نارنجی " که حاصل تجربه های خودم در حوزه تخصصی وردپرس را برایتان می نویسم و تلاش میکنم به شما کمک کنم تا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سایت وردپرسی ای زیبا و حرفه ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس نارنجی در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کرده است.به این وب سایت رای دهید
+
بستن