افزونه های ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers

با ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس می توانید امکانی را برای مشتریان خود فراهم کنید تا بتوانند سوالات خود را در مورد محصول بپرسند و شما یا سایر مشتریانی که تجربه خرید محصول را داشته اند، به آنها پاسخ دهند.

پیش از این در مورد ایجاد صفحه پرسش و پاسخ در وردپرس برای بهبود تجربه کاربری صحبت کرده بودیم، اما در مورد تجربه پس از خرید محصول موضوع خیلی تاثیر گذارتر خواهد بود.

وقتی کاربران شما در صفحه محصول با تجربه خوش آیند سایر خریداران روبرو شوند، با درصد بالایی از محصول شما خریداری می کنند. همچنین در پرسش و پاسخ در ووکامرس کاربران می توانند جواب سوالات خود را از سایر خریداران محصول بشنوند.

در این آموزش از وردپرس نارنجی، قصد داریم افزونه ای را معرفی کنیم که به کمک آن بتوانیم اقدام به ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس کنیم.

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

افزونه ای که در این آموزش برای ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس معرفی می کنیم، با عنوان YITH WooCommerce Questions and Answers در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

این افزونه که دارای دو نسخه تجاری و رایگان می باشد، تا کنون با بیش از 1.000 نصب فعال توانسته است امتیاز 4.3 را از کاربران خود بدست بیاورد.

برای ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس با کلیک روی دکمه زیر ابتدا افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعالسازی آن در وبسایت خود نمایید.

این مطلب را از دست ندهید :
ایجاد کیف پول در ووکامرس با افزونه TeraWallet

دانلود افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers

پس از نصب و فعالسازی افزونه منویی با عنوان YITH در پیشخوان وبسایت شما ظاهر می شود. با کلیک روی زیر منوی Questions & Answers به صفحه تنظیمات افزونه هدایت خواهید شد.

تنظیمات افزونه برای ایجاد سوال در صفحه محصول
تنظیمات افزونه پرسش و پاسخ در ووکامرس

Questions to show: در این گزینه می توانید تعداد سوالاتی که می خواهید در صفحه محصول نمایش داده شود، تعیین نمایید.

FAQ mode: چنانچه این گزینه را فعال نمایید، کاربران قادر نخواهند بود در صفحه محصول سوال جدید ایجاد نمایند و یا به سوالات قبلی پاسخ دهند. با فعال کردن این گزینه کاربران تنها می توانند سوالات پیشین را مطالعه نمایند.

اکنون چنانچه به صفحه یکی از محصولات خود مراجعه نمایید، خواهید دید که در بین تب های ووکامرس تب جدیدی با عنوان Questions & Answers ظاهر شده است.

تب پرسش و پاسخ در صفحه محصول
اضافه شدن تب سوال و پاسخ در صفحه محصول

کاربران با کلیک روی این تب قادر خواهند بود سوال خود را در مورد محصول بپرسند و سایر کاربران و یا شما می توانید به این سوالات پاسخ دهید.

برای پاسخ به سوالات موجود در این تب، ابتدا روی سوال کلیک کنید و سپس در باکس پاسخ، به سوال پاسخ دهید.

پاسخ به سوالات در مورد محصول در صفحه محصولات ووکامرس
پاسخ به سوالات در صفحه محصول

اکنون تنها با نصب یک افزونه توانستیم اقدام به ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس کنیم تا بتوانیم به نوعی در رفع ابهامات کاربران کمک کنیم.

البته برای سوالات پیش از خرید می توانید از افزونه چت آنلاین رایچت نیز استفاده نمایید.

عاطفه نوربخش

عاطفه نوربخش هستم؛ هم بنیانگذار " وردپرس نارنجی " که حاصل تجربه های خودم در حوزه تخصصی وردپرس را برایتان می نویسم و تلاش میکنم به شما کمک کنم تا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سایت وردپرسی ای زیبا و حرفه ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره آموزش وردپرس در اصفهانثبت نام رایگان (کد تخفیف : WpNarenji)
+
بستن