افزونه های وردپرس

پشتیبانی با چت در وردپرس با افزونه WP Live Chat Support

پشتیبانی لحظه ای از کاربران یکی از مهم ترین امکاناتی است که باید در وب سایت خود ایجاد نمایید. با ایجاد یک پشتیبانی با چت در وردپرس به راحتی می توانید در هر لحظه پاسخ گوی سوالات کاربران خود باشید.

قبلا در مورد افزونه های مختلف برای راه اندازی چت آنلاین در وردپرس صحبت کرده بودم، برای مثال شما می توانید از افزونه بومی و ایرانی رایچت برای پشتیبانی آنلاین کاربرن استفاده کنید.

اما از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است، افزونه های مختلفی برای هر هدفی طراحی و منتشر شده اند.

در این آموزش از وردپرس نارنجی یکی دیگر از افزونه های مناسب برای پشتیبانی با چت در وردپرس را معرفی خواهم کرد.

پشتیبانی با چت در وردپرس

افزونه ای که در این آموزش برای ایجاد یک پشتیبانی آنلاین و حرفه ای در وردپرس معرفی می کنم، با عنوان WP Live Chat Support در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

این افزونه که دارای دو نسخه تجاری و رایگان می باشد، تا کنون با بیش از 50.000 نصب فعال در مخزن وردپرس توانسته است امتیاز 4.7 را از کاربران خود به دست بیاورد.

برای راه اندازی پشتیبانی با چت در وردپرس خود، ابتدا با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

دانلود افزونه WP Live Chat Support

پس از نصب و فعال سازی افزونه منویی با عنوان گفتگوی آنلاین در پیشخوان وب سایت شما ظاهر می شود که با کلیک روی آن به صفحه ای مانند تصویر زیر هدایت خواهید شد که در آن افراد آنلاین در سایت شما را نمایش داده که در صورت تمایل می توانید با آن ها شروع به گفتگو کنید.

این مطلب را از دست ندهید :
فارسی سازی وردپرس با افزونه Loco Translate 
گفتگوی آنلاین
انتخاب گفتگوی آنلاین با کاربران

در صورت قبول کردن مکالمه می توانید با کاربر مورد نظر شروع به گفتگو کرده و در پنل خودتان سوالات کاربران را جواب دهید.

در زیرمنوی گفتگو می توانید کاربران آنلاین در سایت را مشاهده کرده و در صورت تمایل شروع به گفتگو با آن ها کرده و پشتیبانی با چت را در وردپرس آغاز کنید.

تنظیمات عمومی افزونه
تنظیمات افزونه

با کلیک روی دکمه تنظیمات به صفحه تنظیمات افزونه WP Live Chat Support هدایت خواهید شد. بخش تنظیمات دارای 15 تب مختلف است که در ادامه هر کدام را توضیح خواهم داد.

تب تنظیمات

در این تب می توانید پشتیبانی با چت در وردپرس را فعال یا غیرفعال کنید، فیلدهای ضروری دریافتی قبل از شروع چت از کاربران را سفارشی سازی کنید، نمایش باکس چت را در برخی صفحات غیرفعال کرده و ایمیل ارسالی به کاربران را سفارشی سازی نمایید.

تنظیمات گفنگو
تنظیمات گفتگو در افزونه

 تب بخش گفتگو

همانطور که از نام این تب مشخص است، می توانید تنظیمات مربوط به باکس گفتگو نظیر آیکون ها، محل قرارگیری، نمایش پاپ اپ خودکار و … را سفارشی سازی کنید.

تنظیمات در حالت آفلاین بودن

تب پیام های آفلاین

در این تب می توانید امکان پیام دادن را برای کاربران خود زمانی که آفلاین هستید فراهم کنید و پیام های مورد نظر را برای این زمان بنویسید تا زمانی که در دسترس نیستید نیز کاربران بتوانند سوالات خود را مطرح کرده و پشتیبانی با چت در وردپرس همچنان باقی باشد.

تنظیمات استایل
تغییر استایل چت آنلاین

تب استایل

در این تب می توانید استایل دلخواه خود را از قبیل رنگ و انمیشن و پیام های قبل از شروع گفتگو را برای راه اندازی پشتیبانی با چت در وردپرس سفارشی سازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید :
تغییر آدرس پیشخوان وردپرس با افزونه WPS Hide Login
بخش مسوولین پشتیبانی
تنظیمات مربوط به مسوولین پشتیبانی

تب مسوولین سایت

در این تب می توانید مسوولین سایت را برای دسترسی به بخش گفتگوی انلاین اضافه نمایید.

بازدیدکننده های مسدود شده
مسدود کردن آی پی کاربران

تب بازدیدکننده های مسدود شده

در این تب می توانید برای جلوگیری از ورود اسپم در بخش پشتیبانی با چت در وردپرس، آی پی های مخرب یا مزاحم را مسدود کنید.

ساعات کاری
تنظیمات ساعات پاسخ گویی

تب Business Hours

در این تب می توانید یک بازه زمانی برای زمان های انلاین و در دسترس ودن خود مشخص نمایید تا بتوانید به کاربران نیز نمایش دهید.

نظرسنجی برای پشتیبانی

تب Surveys & Lead Forms

اگر بخواهید برای پشتیبانی با چت در وردپرس خود یک نظرسنجی ایجاد کنید، از این بخش می توانید اقدام نمایید.

تنظیمات استفاده از افزونه در گوتنبرگ
استفاده از باکس چت در گوتنبرگ

تب Gutenberg Blocks

در ویرایشگر گوتنبرگ نیز می توانید یک دکمه چت آنلاین اضافه نمایید. نحوه نمایش این دکمه را در این تب ویرایش نمایید و سپس آن را در صفحه دلخواه خود اضافه نمایید.

سایر بخش های افزونه که در این آموزش به آن ها پرداخته نشده است، در نسخه تجاری کاربرد دارند که از پرداختن به آن ها در این آموزش چشم پوشی شده است.

اکنون کاربران شما پس از ورود به سایت برای استفاده از پشتیبانی با چت در وردپرس در صورتی که شما آنلاین نباشید با پیغامی مانند تصویر زیر روبرو خواهند شد.

پشتیبانی در زمان آفلاین بودن
پشتیبانی در زمانی که شما آنلاین نیستید

در صورت آنلاین بودن نیز با پیامی مانند تصویر زیر روبرو شده و پس از پر کردن اطلاعات اولیه گفتگو را با یکی از مسوولان سایت آغاز خواهند کرد.

باکس چت انلاین زمانی که شما آنلاین هستید

عاطفه نوربخش

عاطفه نوربخش هستم؛ هم بنیانگذار " وردپرس نارنجی " که حاصل تجربه های خودم در حوزه تخصصی وردپرس را برایتان می نویسم و تلاش میکنم به شما کمک کنم تا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سایت وردپرسی ای زیبا و حرفه ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره آموزش وردپرس در اصفهانثبت نام رایگان (کد تخفیف : WpNarenji)
+